Avslutningen

När jag slutade skolan i 3:an hade jag nästan inga kompisar, jag var inte med dom populära, jag var tönten i klassen. Jag var nervös och rädd att 4:an skulle bli likadan, men hoppades att jag skulle bli mer "inne", få vara med dom sov var poppis, ha mkt kompisar, framförallt killkompisar. 
På skolastarten värkade det bli samma som alla andra år, ingen utom mina galma kompisar pratade med mig.
Men efter ca 1 vecka lärde jag känna Nettan, jag var med henne mer och mer, killarna pratade med mig, jag var överlycklig!
Det jag inte insåg var att jag blev en annan person, inte den gamla Sanna. När vi slutade 4:an hade jag många kompisar att säga hejdå till.
Starten till 5:an var bra, alla pratade med mig. Jag fortsatte förendras, blev kompis med Moa, Molly, Noelle och Emmisha. Fick fler kompisar mm. Idag på avslutningen när dom visade bildspel från  4-5:an grät jag, jag kommer sakna alla kompisar, alla minnen, Har förendrats så mkt dom här 2 åren. Elin sa till mig i stallet för ca 5 månader sen, Sanna är du digsjälv? Jag fick tänka efter för att kunna svara, och ja jag är mig själv, men inte den jag var när vi slutade 3:an, jag har förendrats men till något bättre. Alla förendras det är så, vissa mer och vissa mindre. 
Jag vill inte att klassen splittras, jag saknar den, den har gett mig så mkt. Den har gjort mig till den jag är idag.





Vet nt vrf ja skrev dethär men ville skriva ut den när jag tänkte efter på alla år i Alviksskolan.   

//Sanna Håkansson
                                                              

Kommentarer
Postat av: Carolina

2010-06-09 @ 21:13:10
URL: http://linasfinablogg.blogg.se/
Postat av: Carolina

Kommer sakna klassen så jävla mycket. :( <3

2010-06-09 @ 21:13:25
URL: http://linasfinablogg.blogg.se/
Postat av: Nettan<3

aww gumman <3 kommer sakna dog men vi ses ju idalarna och på kollot <3

2010-06-10 @ 10:21:40
URL: http://nattiochnettan.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vad fiint ! :) !

2010-06-10 @ 16:21:33
URL: http://dreamelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm Sanna du har rätt ! Du är mycket roligare ni ,förut var du bara sur..hehe.

2010-06-12 @ 15:11:37
Postat av: Emelie

Vad gulligt, älskar dig Sanna för den du är!

2010-06-13 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0