Midsommar :D

Hejj alla söta läsare<3
Igår på Midsommar hade jag piss mega tråkigt och det slutade med att jag snacka me Kribba i några timmar tiiep..
Men iaf vi ah hos mina kusiner.
Dom hade tiiep köpt en studsmatta som vi hoppade på sen åkte vi ngn stans o kolla på några som dansade folkdans, skit tråkigt!
Sen åkte vi till mina kusiner igen och då kom det några killar dit som var 5 och 9 och deras mamma och 2 tjejer som vah  och 8 o deras mamma.
Så var jag me tjejerna tiiep barnvakt skit tråkigt...
Sen gick ja ut med hundarna ett tag  med mamma innan vi skulle äta. sen käka v tiiep midsommarmat som e blää.
Sen messa Kribba o sa att han åkte moppe då ringde ja han o snacka me han i tiiep 3 timmar..
Sen skulle vi käka jordgubbar men vaniljvisp, mums :D
Sen ringde ja Kribba o snacka me han i tiiep 1 timme o 30 min sen gick ja ut me hundarna sen åkte vi hem vid tiiep halv 12 och var hemma vid halv ett<3

 Klädsel igår : shorts o linne
 dom 2 tjejerna
 Ja o en av tjejerna, grymma vah?
När vi va ute me hundarana ja o syrran
 Hahah kolla mitt face o_0


Pallar nt ladda upp mer bilder nu de tar tiiep 10 min pär bils laddar upp fler sen



//Sanna Håkansson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0