Svar på tal bitches!

dålig stil av dej att snacka skit om en i 6an & nt veta ett skit om henne,haru sett dej själv ?



Hej på dig med!
Jag snackar inte skit om ngn i 6:An och även om jag skulle göra det så har du inte med de o göra?
Och ja jag vet hur jag ser ut, råkar ju bara kolla mig i spegen 24/7, jag vet att jag int e snygg ja e skitsnygg, haha! Men du, modigt att våga  skriva namn också. Men nu orkar jag inte slösa tid på dig, puss på rumpan eller föresten det är du inte värd, spark i röven passar nog dig bättre. Kul att du läser min blogg, det borde alla göra tkr jag!


//Sanna Håkansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pallar nt skriva namn ,men en i klassen sa det i 6C & nu gåre ett ryckte om dt ;S

2010-06-13 @ 23:11:02
Postat av: BIATCH

SUG MIN FITTA?

2010-06-24 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0