Dagen igår

Hej nu sitter jag i sängen med datan och telen som sällskap ;)
Pappa och Carina sover så aa ja har inge annat o göra..
Idag ska jag och pappa troligtvis åka och köpa uggs till mig, vet nt riktigt vad det blir för märke men..
Igår var jag iaf i skolan först, skittråkigt trivs värkligen inte i Alvik, byter ju antagligen skola sen..
Sen efter det mötte jag upp Elin, Jonna och Fredrik i Brommaplan.
Jag och Elin skulle till stallet, Jonna bor vid stallet så hon tar smma buss som oss, och Fredrik ville jag säga hej till, saknade honom som fan.
Sen i stallet red jag och Elin ut , hahah hade en ridväst en dunjacka och en reflexväst på mig. Så typ alla skratta såg säkert skitrolig ut.
Sen åkte jag och Elin hem med 19:16 bussen.
Sen på tuben var det 2 killar som börja snacka meh mej om min mobil :S
Dom bah fin mobl vad kostade den ? Ja bah ja vetefan Pappa betalar..
Hahah.
Men nu orkr ja nt blogga mer, och jag kommer blogga ibland när jag har lust. Därför kommer det vara sämst uppdatering.


Jag och Fredrik..

Jonna stekhet som vanligt..

Ehm Elin är snygg..

//Sanna Håkansson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0