Teest



JAG HAR:

Svikit en kompis: Ja.

Förlorat en bästa vän: Ja.

Sagt att jag älskar en kompis:
Ja.


Pussat en av samma kön:
Ja.


Slagit en kompis:
Ja.

En kompis som vet allt:
Ingen vet _allt_ om mig, har kompisar som vet det mesta om mig, men inte allt.

Berättat hemligheter:  Ja.


Blivit sårad:
Ja.


Haft stadigt förhållande:
Ja, en gång.


Krossat någons hjärta:
Ja.


Gett någon ditt hjärta: Mhm.

Sagt att jag älskar någon och menat det:
Ja.


Sagt att jag älskar någon, och ljugit:
Ja

Varit otrogen: Nej


Opererat mig:
Inget jag minns.


Cyklat omkull:
Haha, alltid.

Sjungit i duschen:
Såklart.


Hoppat bungyjump:
Ja.


Fobi för något:
Döden, kärleken, mörka nätter, obehagliga ljud. Ibland kan jag få panikkänslor på toaletter. Trånga utrymmen.


Sett någon dö:
Räknas getingar ? 

Varit på begravning:
Ja. ;/

Sagt att jag hatar någon: Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0