HEEEEEEEEEEEEEMMA :d<3

Heeej bloggen, a nu e ja hemma från Örebro, nt för ni visste att ja var där men iaf xD
Där var det riktigt jävla nice, vi bodde på stadshotellet d hade bara typ 4 stjärnor ;(
A men vi bodde i lyxigaste sviten, vi hade typ jacuzzi, stavning ?
Men iaf vi va bah i Örebro i 3 dagar för vi skulle bada på ngt äventyrsbad, riktigt jävla nice va d iaf :D
Men ni vet ju att min uppdate suger, sry för d men ja orkar nt blogga hela tiden men ska försöa bättra mig, om d ens e ngn som läser här ?
Tyvär har ja ingen kamer för den har ja lyckats pajja ?
O från mobben gåre it o ladda bilder ;/
Men nu sitter ja här o chattar Meh Isabel , ska kanske ut o träffa henne ? venne om ja orkar gå ut..
Imorgon blire iaf o träffa Svea o kanske Älsklingen, lr Rasmus ?
Får se hur d blir.
Men nu ska ja ladda upp bilder på bdb, bloggar mer sen, hejdå.



Kommentarer
Postat av: anonym

om du tycker du e ett mobb-offer vrf läggeru upp bilden då?? -.-'



HORA!!

2011-01-09 @ 12:28:36
Postat av: Anonym

Fan vilken najs komentar haha !

Men gud skäms du inte över att du lägger ut den bilden ?? -.-'



JÄVLA WNB FJORTISHORA !!

2011-01-13 @ 16:27:47
Postat av: Anonym

såklart du är mobboffer;) lilla gumman chilla med ditt liv och hur du sminkar dig fast juste du har inget liv -.-

ingen gillar dig förstå det!

2011-01-14 @ 23:55:50
Postat av: anonym 1

veet mina kommentarer äger lilla du + sanna du, suck my aZ -.-' lr nej, jag blir äcklad när jag ser dig!!

2011-01-17 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0